1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Sudetia.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej Hotelu.
1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz uiszczenie pozostałej należności za cały pobyt z góry podczas zameldowania. W przypadku skrócenia pobytu, Hotel nie zwraca różnicy wpłaconej kwoty za dni niewykorzystane.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 10:00 do godziny 22:00.
4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracownikach Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.
5. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji zadatek nie jest zwrotny.
6. Jeżeli pobyt Gościa w Hotelu miał mieć miejsce w terminach Wysokiego Terminu, Hotel będzie miał prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
3. Dodatkowo na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowanie bagażu Gościa,
- zamawianie taksówki.
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
5. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
6. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Za palenie w pokoju oraz na balkonie lub na terenie obiektu pozna wyznaczonymi miejscami Gość zobowiązany jest do uiszczenia odszkodowania w postaci kary umownej w wysokości 1500 PLN. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty dodatkowej w przypadku gdy wartość wyrządzonej szkody wyniesie więcej niż kwota kary umownej.
7. W przypadku uruchomienia przez Gościa czujki alarmu przeciwpożarowego wskutek palenia tytoniu na terenie hotelu lub nieuzasadnionego uruchomienia alarmu przeciwpożarowego poprzez zbicie szybki alarmowej systemu P. POŻ. , Hotel pobiera opłatę w wysokości 1500 PLN.
8. W przypadku gdy na skutek uruchomienia przez Gościa w/w systemu sygnalizacji P. POŻ. nastąpi przyjazd zastępów straży pożarnej , Gość pokrywa wszystkie koszty akcji z tym związanej, w tym koszt mandatu wystawionego przez dowódcę jednostki straży pożarnej przybyłej do Hotelu.
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
1. Hotel dopuszcza obecność zwierząt w sytuacjach wyjątkowych rozpatrywanych przez Zarządzającego Hotelem. W przypadku zgody na obecność zwierzęcia pobierana jest opłata w wysokości 100 zł za zwierzę za dobę.
2. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel Sudetia dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą pozostałym Gościom hotelowym.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
7.Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody i niedogodności powstałe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności wynikających z przerw w dostawie wody, prąd, gazu itp. lub innych awarii czy klęsk, a także braku możliwości zapewnienia ogrzewania w sezonie grzewczym z w/w przyczyn.
8.W sytuacji wystąpienia przerw w dostawie wody, prądu, gazu itp. lub innych awarii czy klęsk, a także w przypadku braku możliwości zapewnienia ogrzewania w sezonie grzewczym z w/w przyczyn, Hotel nie anuluje rezerwacji nie zwraca zadatku. Dopuszczalna jest tylko zmiana terminu pobytu w Hotelu.
1.W gabinetach rehabilitacji wykonywane są zabiegi z zakresu fizykoterapii, kinezyterapii, gimnastyki ,hydroterapii, balneoterapii, termoterapii oraz masaży.
2.Zabiegi wykonywane są na podstawie zlecenia, po uprzedniej konsultacji medycznej.
3.Fizjoterapeuta na podstawie zlecenia, wywiadu i badania pacjenta proponuje rodzaj zabiegów i czas trwania terapii.
4.W przypadku braku zlecenia medycznego zabiegi mogą zostać wykonane po uprzednim podpisaniu przez pacjenta zgody na terapię.
5.Plan zabiegów należy okazywać przed każdym zabiegiem.
6.Odwołanie terminu lub jego zmiana jest możliwa po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu, nie później niż na 2 godz. przed planowaną wizytą.
7.Niestawienie się na nie odwołaną wizytę powoduje, iż zabieg przepada. W wyjątkowych sytuacjach sprawa będą rozpatrywane indywidualnie.
8.W trakcie korzystania z usług gabinetu rehabilitacji obowiązuje obuwie zmienne oraz wygodny strój umożliwiający prowadzenie terapii lub ćwiczeń.
9.Gimnastyka korekcyjna prowadzona jest grupowo lub indywidualnie ( 20 min.)
10.Wszystkich korzystających z usług gabinetu rehabilitacji obowiązuje Regulamin.
11.Na teren bazy zabiegowej nie mają wstępu osoby nietrzeźwe lub wnoszące na zabieg alkohol lub jakiekolwiek inne substancje odurzające. Z bazy zabiegowej wyproszone mogą zostać osoby zachowujące się agresywnie lub niestosownie.
12.Fizjoterapeuci nie ponoszą odpowiedzialności za utracone, zagubione lub zniszczone karty zabiegowe.
13Warunkiem wykonania zabiegu jest okazanie w dniu wizyty ważnej karty zabiegowej.
14.Pacjent zobowiązany jest do powiadomienia pracowników fizjoterapii i lekarza o wszelkich, znanych mu przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu m.in.:
a. ciąży, menstruacji,
b. przebytych operacjach i zabiegach chirurgicznych,
c. otwartych ranach na ciele,
d. problemach układu krążenia i układu oddechowego,
e. zapaleniu żył, żylakach,
f. stanach zapalnych dotyczących całego ciała,
g. przebytych i aktywnych chorobach nowotworowych,
h. innych.
15.Na teren bazy zabiegowej nie mają wstępu zwierzęta.
16.Dzieci mogą przebywać na terenie bazy zabiegowej tylko pod opieką osoby dorosłej, która zadba, aby dziecko zachowywało się cicho i spokojnie.
17.Na terenie bazy zabiegowej nie wolno używać telefonów komórkowych za wyjątkiem szatni i recepcji. W przypadkach szczególnych prosimy o ściszenie telefonu.
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Państwu kilka informacji:
Przede wszystkim zależy nam na zachowaniu Państwa prywatności oraz bezpieczeństwie Państwa danych osobowych .
Administratorem Państwa danych jest Into of Poland Sp. z.o.o z siedzibą w Warszawie , przy ul. Wolskiej 84/86 , kod pocztowy 01-141 (NIP: 5260301273), dalej zwana Administratorem.
Państwa dane przetwarzane są przez nas w celu świadczenia naszych usług i otrzymywania aktualnych ofert. Dane podlegają profilowaniu w celu przedstawienia najbardziej korzystnej i dopasowanej do Państwa preferencji oferty.
Dane nie będą przekazywane osobom trzecim.
Dane przetwarzane są w celu wykonywania łączących nas z Państwem umów lub w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług.
Dane będą przetwarzane do czasu odwołania wyrażonej przez Państwa zgody lub na czas wykonania łączącej nas z Państwem umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację oraz wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także w wypadku udzielenia zgody wycofania udzielonej zgody w każdym momencie. Ale jednak przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem.